Home » » Dog Gave Birth To A Cat (Anjing Melahirkan Kucing)

Dog Gave Birth To A Cat (Anjing Melahirkan Kucing)

Written By Unknown on Saturday, September 6, 2014 | 6:58 PM


(English)

The news that hard to believe , but this happened in South Korea . The dog owner is Jeong Pyong - bong ( 64 ) in prov Jeolla South Korea . Pyong bong told the media the Herald , the dog gave birth to a figure being very similar to the cat , from the shape and voice .

Yet experts say it is impossible , due to the nature and number of chromosomes dogs and cats are very different . Which very likely is that the puppy was very similar to the cat , and it can be seen in the later growth .
This claim is not the first time . In some countries had also claimed a similar incident , for example in China, but in Brazil there is a woman who claims her cat gave birth to a dog .


(Indonesia)

Kabar yang sulit dipercaya, tapi kejadian ini terjadi di Korea Selatan. Pemilik anjing itu adalah  Jeong Pyong-bong (64) di prov Jeolla Korea Selatan. Pyong bong mengatakan pada media Herald, anjingnya melahirkan sesosok mahluk yang mirip sekali dengan kucing, dari bentuk dan suaranya. 
Kendati demikian para ahli mengatakan hal ini sangat mustahil terjadi, karena sifat dan jumlah kromososm anjing dan kucing sangat berbeda. Yang sangat mungkin adalah bahwa anak anjing itu sangat mirip sekali dengan kucing, dan itu bisa dilihat dalam pertumbuhannya nanti.
Klaim ini bukanlah yang pertama kali. Di beberapa negara pernah pula mengklaim kejadian serupa, misalnya di Cina, tetapi di Brazil ada seorang wanita yang mengklaim kucingnya melahirkan seeokr anjing.



Share this article :

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.
 
Copyright © 2014. Knick Knack Of Life - All Rights Reserved